• (iOS) Uzaylı İstilacılar - Destansı Kule Savunma Oyunu hile kodu para artırma

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Uzaylı İstilacılar - Destansı Kule Savunma Oyunu ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Uzaylı İstilacılar - Destansı Kule Savunma Oyunu IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ hile kodu para artırma ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Uzaylı İstilacılar - Destansı Kule Savunma Oyunu 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Harika bir oyun ama bitirdim ve neredeyse bir yıldır herhangi bir güncelleme ya da yeni bir şey olmadı:'(

    Alien Creeps - Tower Defense Strateške igre ujy

    çok iyibir oyun

    gayet iyi başarılı

    Oyunu arkadasimdan gordum indirdim yükleme diyi sonra siyah ekran geliyo kapaniyo 89mb bosa gitti

    12. seviye.. Birlik olmadan nasıl geçebiliriz.. --->>> BU OYUNU İNDİRMEYİN ZAMAN KAYBI 5. SEVİYEDEN SONRA ZOR OLUYOR <<<<--- zaman ve enerji kaybı

    yeni bölümü bekliyoruz.

    Eğlenceli ve tamamen reklamsız. Hiç reklamlarla can sıkmıyor, insanı üzmüyor. Sırf destek olmak için birkaç lira verip ikinci bir kahraman satın alınan. Artık hiç reklam görmeyeceğim hem bu sayede. tavsiye ederim.

    Idk oyun bile iyiyse ama ben oynarken müzik dinlemeyi seviyorum ve öğreticiden geçmeye çalışırken korkunç bir deneyim yaşadım, kendi müziğimi boğarken beni yüksek sesli oyun ve müzik dinlemeye zorladı ve sen eğitimdeyken kelimenin tam anlamıyla sesi kapatmanın bir yolu yoktu bu yüzden onu geçemedim bile hemen oyundan vazgeçtim

    Şaşırtıcı ve çok akıcı ve şimdiye kadar oynadığım en iyi TD, harika iş geliştiricileri :) Umarım daha fazlasını eklersiniz, böylece biz oyuncular oynamaya devam ederiz ve bu arada insanlar intikamını almış ve istila etmiş gibi eklemeye çalışırız. uzaylılar görevleri teşekkürler

    Alien Creeps TD'de dünyayı uzaylı taarruzlarından korumak için bir dizi iyi savunma kulelerine sahip olacaksınız. Bu tip oyunlarda tipik olarak,

    Kindom Rush gibi ama modern ve uzaylılarla dolu. Onu seviyorum ve iyi kule savunma oyunlarını seviyorum. Ayrıntıları ve yükseltmeleri seviyorum. Harika bir iş çıkardınız çocuklar, böyle devam edin.

    Gercekten cok guzel oyun bence indir

    Oyunun kendisi harika ve reklamlara olan ihtiyacı anlıyorum, ancak oyunun yarısında reklamların donmasını düzeltebilir misin?

    Başta güzel sıkıyor

    iyi oyun ama şimdiye kadar daha zor ve zor bir oyun! oyunun kazananı almak için sadece paraya ihtiyacı var. para olmadan kazanan olamaz! Bonus yok, ödül yok ve hile oyunu. Sana bir yıldız veriyorum.

    AQ un aynısı

    harika bir oyun

    Hero satın parayla satın aldım, fakat hala açılmadı, kullanamadım.

    Ysjsk

    oyunu gerçekten seviyorum oynamayı bırakamıyorum tek dileğim değerli taşlarla kahramanları satın alabilmek eğer bu zaten bilmediğim bir özellikse o zaman şikayet yok

    %100 muhtesem bir oyun bu oyun güzel aşçı

    Orta aşamadan sonra kazanmak imkansız olacak, artık bir anlamı kalmayacak, 2. kahraman satın almak veya destek birimleri satın almak için para harcamanız gerekiyor! Ayrıca güncellemeden sonra bonus savaşları aniden oynanamadı, hiçbir şey değişmemesine rağmen "satın almayı devre dışı bıraktınız, ayar blablasını değiştirin" uyarısı geldi! Para yırtıcısı, sonsuza kadar yokum!

    Alien Creeps TD Strategie scpu

    Bu oyunu sevdim ve yaklaşık 100$ verdim ya da aldım. 50 seviyenin hepsinde 3 yıldızım var. Şimdi düşünüyorum sırada ne var?? Kampanya kısa ve farklı hayatta kalma modları olmalı. Kuleleri yükseltmek ve kahramanları satın alıp yükseltmek için elmas satın almadığınız sürece oyun yenmek için uzun zaman alacak şekilde ayarlanmıştır. Bu oyunla ilgili her şeyi seviyorum ama daha fazlasını istiyorum !!

    İlk 15 bölüm tamam, ancak 15'ten sonra, şimdiye kadarki en iyisi olan Kingdom Rush'ın aksine, güç satın almadan düşmanları yenmek neredeyse imkansız, sanırım.O yüzden şimdi kaldırıyorum.İlk 15 bölüm için teşekkür ederim.

    Clash Royale ስልት zam

    Kahramanlar değiştirilemedi, bunun için para ödedin, iyi değil. Etap kazanarak mücevher verilmez

    Bu sadece bir strateji oyunu değil, aynı zamanda çok eğlenceli, grafikler ve oynanış harika, devam edin çocuklar


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :